Төменде қолданба ақауларының негізгі себептері берілген.
Барлық баптауларды тексеріп, төменде келтірілген себептерді жойыңыз, өйткені бұл қосу пен жаңарту мәселелерінің 99%-ын шешуге мүмкіндік береді.
Баптауларды тексеріп, қиындықтарға тап болған адамның телефонында проблемаларды жою үшін әрекеттерді орындау керек.
Төменде келтірілген себептердің біріне байланысты қосу немесе орналастыру проблемалары туындауы мүмкін:
— телефон өшірулі немесе аккумулятор заряды 20%-дан төмен;
— телефон ұшу режимінде;— қатысушы қолданбаны жойды;
— «Мобильді телефоныңды қорға» қолданбасы үшін геодеректерге қолжетімділік өшірілген;
— телефон интернет байланысы жоқ немесе шектеулі аймақта орналасқан;
— WiFi қосылысы дұрыс жұмыс істемейді;
— ұялы байланыс операторлары телефон қоңырауы кезінде интернетті әрдайым қолдай алмайды. Бұл жағдайда, сіз телефонмен сөйлесіп тұрған кезде, біздің жүйе сіздің қозғалыстарыңызды жаңарта алмайды.
Егер сіз бәрін тексерген болсаңыз, бірақ қиындықтар әлі де болса —
8 800 070 9089 нөмірі бойынша біздің қолдау қызметіне хабарласыңыз (Kcell абоненттері үшін тегін). Біз сізге міндетті түрде көмектесеміз.